Urząd Miasta i Gminy w Staszowie
tel.: 15 864 83 05
fax: 15 864 83 04
e-mail: biuro@staszow.pl
Sesje Rady Miejskiej on-line
- Samorząd
- Miasto i Gmina
-
Dla Mieszkańca
- Aktualności
- Konsultacje społeczne
- Czujniki jakości powietrza
- Aktualności VIDEO
- Komunikaty i Ogłoszenia
- Projekty i Programy
- Kalendarz imprez
- Dla Seniora
- Twój Dzielnicowy
- Gospodarka Odpadami Komunalnymi
- Usuwanie azbestu
-
Dokumenty do pobrania
- Sprawy podatkowe (formularze, wnioski)
- Gospodarka Odpadami Komunalnymi
- Gospodarowanie nieruchomościami, lokale socjalne
- Rolnictwo
- Ewidencja ludności. Sprawy obywatelskie i społeczne
- Sport, edukacja szkolna i przedszkolna
- Sprawy drogowe (zajęcie pasa, zjazd i inne)
- Organizacja imprez i zbiórek
- Medale i Odznaki
- Pozostałe dokumenty
- Inwestycje
- Organizacje pozarządowe
- Edukacja
- Kultura
- Sport i Rekreacja
- Pomoc społeczna
- Opieka zdrowotna
- Spółki Gminy
- Monitor Staszowski
- Rozkład jazdy autobusów (e-podróżnik)
- Dla Turysty
- Dla Przedsiębiorcy
- Kontakt
- Galeria
- Kanał RSS
Demontowanie i usuwanie materiałów zawierających azbest w 2018 roku
Burmistrz Miasta i Gminy Staszów informuje, że w ramach prowadzonego w 2018 r. zadania p.n. "Realizacja demontażu, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta i Gminy Staszów w 2018 roku", usunięto 18 810 m2 materiałów zawierających azbest. Całkowity koszt zadania wyniósł: 79 633,16 złotych brutto. Gmina Staszów na realizację w/w zadania pozyskała z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach dotację w kwocie: 37 638,00 złotych
Pozostałe koszty zostały pokryte ze środków budżetu Powiatu Staszowskiego i Gminy Staszów.
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach