Urząd Miasta i Gminy w Staszowie
tel.: 15 864 83 05
fax: 15 864 83 04
e-mail: biuro@staszow.pl
Sesje Rady Miejskiej on-line
- Samorząd
- Miasto i Gmina
-
Dla Mieszkańca
- Aktualności
- Konsultacje społeczne
- Czujniki jakości powietrza
- Aktualności VIDEO
- Komunikaty i Ogłoszenia
- Projekty i Programy
- Kalendarz imprez
- Dla Seniora
- Twój Dzielnicowy
- Gospodarka Odpadami Komunalnymi
- Usuwanie azbestu
-
Dokumenty do pobrania
- Sprawy podatkowe (formularze, wnioski)
- Gospodarka Odpadami Komunalnymi
- Gospodarowanie nieruchomościami, lokale socjalne
- Rolnictwo
- Ewidencja ludności. Sprawy obywatelskie i społeczne
- Sport, edukacja szkolna i przedszkolna
- Sprawy drogowe (zajęcie pasa, zjazd i inne)
- Organizacja imprez i zbiórek
- Medale i Odznaki
- Pozostałe dokumenty
- Inwestycje
- Organizacje pozarządowe
- Edukacja
- Kultura
- Sport i Rekreacja
- Pomoc społeczna
- Opieka zdrowotna
- Spółki Gminy
- Monitor Staszowski
- Rozkład jazdy autobusów (e-podróżnik)
- Dla Turysty
- Dla Przedsiębiorcy
- Kontakt
- Galeria
- Kanał RSS
Mieszkańcy skorzystali z punktu spisowego w Ratuszu
Mieszkańcy Staszowa i okolic skorzystali z dodatkowego punktu spisowego w Ratuszu na Rynku. Kilkanaście osób w piątek, 30 kwietnia, wypełniło obywatelski obowiązek.
Od 1 kwietnia każdy obywatel ma obowiązek dokonania samospisu internetowego z wykorzystaniem aplikacji znajdującej się na stronie Głównego Urzędu Statystycznego – stat.gov.pl. Przeszkoleni pracownicy staszowskiego magistratu od godziny 10:00 do 14:00 pomagali mieszkańcom w dokonaniu spisu oraz odpowiadali na nurtujące ich pytania. Każdy, kto wypełnił obowiązek spisu w Narodowym Powszechnym Spisie Ludności i Mieszkań, otrzymał biało-czerwoną flagę.
Na wszystkich, którzy nie mają dostępu do Internetu, bądź na tych, którzy nie potrafią samodzielnie skorzystać ze spisu internetowego, w Urzędzie Miasta i Gminy w Staszowie,
od 1 kwietnia codziennie, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy magistratu, czeka stanowisko samospisowe. Przeszkoleni pracownicy z chęcią pomogą w wypełnieniu danych.