Urząd Miasta i Gminy w Staszowie
tel.: 15 864 83 05
fax: 15 864 83 04
e-mail: biuro@staszow.pl

Sesje Rady Miejskiej on-line

Umowa na utylizację azbestu podpisana

Dnia 16 maja w Urzędzie Miasta i Gminy w Staszowie, burmistrz Leszek Kopeć podpisał z wykonawcą umowę na przeprowadzenie demontażu, transportu i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Staszów w 2019 r.

Umowa, która została podpisana, obejmuje demontaż, załadunek, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest, pochodzący z pokryć dachowych, a także załadunek, transport i unieszkodliwienie azbestu składowanego na posesjach.

Wartość umowy opiewa na kwotę 78 000,00 zł brutto. Kwota ta pozwoli zrealizować zadanie w około 90 gospodarstwach domowych bądź firmach.

Przeprowadzenie demontażu, transportu oraz unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Staszów w 2019 r. wykona firma "Środowisko i Innowacje" Sp. z o.o., ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa. Zadanie zostanie wykonane do dnia 15.10.2019 r.



20-05-2019, Patryk Dudzic
Strona którą odwiedzasz korzysta z plików cookies. Ustawienia dotyczące tych plików można zmienić w opcjach przeglądarki używanej do przeglądania Internetu. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o plikach cookies przeczytaj Politykę cookies.