Urząd Miasta i Gminy w Staszowie
tel.: 15 864 83 05
fax: 15 864 83 04
e-mail: biuro@staszow.pl
Sesje Rady Miejskiej on-line
Zarządzenie Nr 68/2021 Burmistrza Miasta i Gminy Staszów z dnia 14 maja .2021 roku
w sprawie powołania Komisji d/s odbioru końcowego zadania pn: „Wyposażenie altany rekreacyjnej (stoły, ławki, grill itp.)” w ramach funduszu sołeckiego na rok 2021 w miejscowości Łaziska.
Na podstawie art.33 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2020.713 ze zmianami) zarządzam co następuje:
§ 1
Dla dokonania oceny wykonania zadania pn: „ Wyposażenie altany rekreacyjnej” w miejscowości Łaziska.
powołuję Komisję w następującym składzie:
1. Przewodniczący: Grzegorz Klimek - Urząd Miasta i Gminy Staszów
2. Członek: Robert Widanka - Urząd Miasta i Gminy Staszów
3. Członek: Jakub Kaczmarek - Urząd Miasta i Gminy Staszów
w obecności:
1. Usługi Ślusarsko – Remontowo – Budowlane Grzegorz Poniedzielski Sztombergi 56A,
28 200 Staszów,
§ 2
1. Z czynności odbioru Komisja sporządzi protokół określający szczegółowo przedmiot odbioru.
2. Czynności, o jakich stanowi ust.1, Komisja dokona z należytą starannością, wiedzą techniczną, mając na względzie interes społeczny i gospodarczy Gminy Staszów.
§ 3
1.Termin rozpoczęcia pracy Komisji wyznaczam na dzień 18.05.2021.r. o godz. 13°º
2.Termin zakończenia pracy Komisji ustalam do dnia zakończenia prac.
§ 4
Zobowiązuje się Wykonawcę do przygotowania dokumentacji niezbędnej do prawidłowego przeprowadzenia odbioru.
§ 5
Wykonanie zarządzenia powierzam Kierownikowi Wydziału Inwestycji i Planowania Przestrzennego.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz
Miasta i Gminy Staszów
/-/ Leszek Kopeć